DR GÜRKAN KUBİLAY'DAN 3 GÜNLÜK DİYET

13 Mayıs 2008 Salı Bayanlar sizlere özel Dr Gürkan Kubilaydan 3 günlük diyet
1.GÜN
SABAH:1Bardak papatya çayı.örgü peynir 1tane salam 1dilim buğday ekmeği
ARA:10:30 gibi 3 ,4 dilim ananas
ÖĞLEN:4 tane köfte havuç turp ve maydanozdan oluşam salata yağsız
ARA:1 tane poğaça
AKŞAM:Bulgur pilavı taze fasülya ve çaçık hepsinden birer tabak
2.GÜN
SABAH:1 bardak portakal suyu,1tane haşlanmış yumurta,1dilim buğday ekmeği domates salatalık
ARA:3,4 tane ceviz içi
ÖĞLEN:Domates çorbası 1dilim buğday ekmeği
ARA: 1tane ayva veya yarım tabak sütaç
AKŞAM:Levrek buğulama ve çoban salatası
3.GÜN
SABAH:1Bardak mısır yulaf gevreği süt,yeşil zeytin
ARA:Bir avuç fıstık
ÖĞLEN:İstediğinizi yiyebilirsiniz
AKŞAM:Domatesli makarna
ARA:1Bardak yoğurt yada yeşil elma
KAYNAK:show tv

17 yorum:

Adsız dedi ki...

doktor bey ben denizliden ferayi küçükçal.sizi trt deki programınızdan izledim.30 kilo verdirdiğinizi duyunca gözlerime ve kulaklarıma inanamadım.ben 3 yıl önce diyetisyen köntrolüyle diyet yapmaya başladım.ilk 1.ayda 3 kilo verebildim.daha sonraları ise en fazla ayda 1 kilo verebildim.ama ne yazıkki bu kış verdiğim kiloları geri aldım.kan değerlerimi göndersem bana yardımcı olur musunuz?70 kilo ile başlmıştım.62 ye kadar inebildim.şimdi ise 69 kiloyum.boy 1.55.şişman biri olarak yaşamak istemiyorum.cevabınızı bekliyorum .iyi günler.

Adsız dedi ki...

Merhaba Aysel hanım

sorularınızı gurkankubilay.com adresindeki iletişim formuna yazarsanız ekibimiz tarafından size dönüş yapılacaktır.
tel: (0216) 345 37 87

neslihan dedi ki...

meraba gurkan bey ben üniversites öğrencisiyim izlediğim televizyon programındaki başarılı diyetlerinize ağzım açık bir hayranlıkla izliorum.çıktığınız programları takip etmeye çalışıorum.ben bu sene mezun olucam için iş hayatına ister istemez kendime guvensiz bi şekilde bakıorum.1.72 boyundayım 86 kilodayım.şişman olmaktan bıktım.ee öğrenci haliylede özel diyetisyenlere başvuramıorum.intenette verdiğiniz diyetleri uygulasam vücudumda bi yan etki gösterip zarar verirmi acaba yardımcı olursanız benı çok memnun edersiniz ltfen!!!

Adsız dedi ki...

gürkan by yaşıma v boyuma gör çok kilo alım pisikoljim altüst olu prsyona girim bu yüzn napaçağımı bilmiyorum.36 yaşına 3çouk annsiyim.bslnm bozukluğunan oluğunu üşünüyorum ngsiz bslniğim için,aşırı sinirli oluşum v bazı yiyçklr miç kazınıyor.ayrıça iki yaşına bbğim var halas süt vriyorum.haftalarça ışarıya çıkmaığım oluyor hiç içimn glmiyor.13yılır vliyim 49 kiloan 94 kiloya çıktım sizinl nasıl irtibat kurabilirim lütfn yarım linizi uzayır mısınız.boy.1.65.

YASMİN dedi ki...

sayın gürkan bey boyum 1.60.kilom 77neyaparsam yapıyım 2 kg verirsem daha sonra 3kg yerine alıyorum ilk gebeliğimde 40bd.ikinci gebeligimde 46 bedenin ikiz gebelikti.ayrıca iştahlı insanım yani moralim bozuk olsun aç olmasamda kendimi durduramıyarum.ve lahana hapı elma kuromu kulandım yanlız 4kilo veriyorum ilaç bitiminde tekrar alıyorum.kilo puroblemin olması morel bozukluğu sitres yapıyor sizden isteğim nasıl kilo verebilirim iştah olayını nasıl çözebilirim yardımcı olmanızı iztiyorum teş.

Adsız dedi ki...

gürkan bey bende 10 kilo kadar vermek istiyorum fakat size gelecek param yok bana yardımcı olurmusunuz lütfen artık ayak ağrısından yerimden kalmak istemiyorum ve 38 yaşındayım daha 3 çocuğum var onlarla daha fazla ilgilenmek istiyorum allaha emanet olun iyi günler

hülya dedi ki...

münihten sevgiler gürkan bey ben 30 yasinda 165 boyunda 62kilo 3cocuk annesiyim,5-6 kilo vermek istiyorum neler önerirsiniz.yardimlariniz icin tesekkür ederim.

Adsız dedi ki...

gürkan bey ben 1.58 boyunda 78 kilodayım.hergün biraz daha kilo alıyorum. herşeyi kullandım zayıflama aletlerinide kullandım bir türlü veremiyorum kendimi zor taşıyorum.ayaklarım bazen çok şişiyor ve ağırıyor.köyde oturuyorum. lütfen yardımcı olun.şimdidemn teşşekkür ederim.yardımlarınızı bekliyorum

Adsız dedi ki...

slm kubilay bey ben 2 coçuk annesi selvan yaşım 35 55 kg hamile kaldım şu anda 80 kg oldum iyi & kötü huylu kollestrolüm var diz kıkırdak kemiyimde erime olduğundan ssk doktora gittim bana kiko vericen dedi ama durumum yok diyetisyene gitmeye bana o güzel tüyolarında verirmisin +futbol yorumlarınızıda ilgiyle izliyorum bana yardimci olurmusunuz cvp bekliyom gokhanyanar@mynet.com sağılarımla iyi çalişmalar

Adsız dedi ki...

slm

Adsız dedi ki...

mrb ben 25 yaşindayım 90kğ 2 tane çocum var en küçük 06 aylık hiçbir şekilde zayıflayamıyorm 5litreden fazla su tüketiyorum meyve ile aram kötü ekmek çok tüketiyodum ama şimdi oda yok ne yapmalıyım cvp verrseniz sevinırm

sevgi dedi ki...

ben izmrden 25 yaşında 85 kiloyum. ikisenede hızla 15 kilo aldım.bu kiloyu hiçbir şekilde veremedim.diyetisyenede gittim kendim defalarca diyette yaptım ama her defasında hüsranla bitti.6 yaşında kızım var ve benim gibi kilolu olmak istemediğinden o bile yemek yemiyor.gerkçesi benim gibi kiloluk olmak istememesi.kızımın gözünde kötü bir örneğim.pskolojim alt üst oldu.lütfen bana yardımcı olun...sizden acillen yardım bekliyorum...iyi çalışmalar

buket dedi ki...

neden hiç birimize cvp verilmiyo sizen yardım istiyoruz ama cvp vermiyosunuz meil adresinizi verirseniz sevinirim*

etacarina dedi ki...

kubilay bey ben kızım icin sizden yardım istiyorum kızım cok kilolu ve psikolojisi cokbozuk ne kadar diyetisyene gittigse bir sonuc alamadık size nasıl ulaşacagımı bilemiyorum bize yardım ederseniz cok ama coksevinecegim biz ankarada oturuyoruz ama şu an kızımın mastır egitimi icin samsundayız

etacarina dedi ki...

kubilay bey ben kızım icin sizden yardım istiyorum kızım cok kilolu ve psikolojisi cokbozuk ne kadar diyetisyene gittigse bir sonuc alamadık size nasıl ulaşacagımı bilemiyorum bize yardım ederseniz cok ama coksevinecegim biz ankarada oturuyoruz ama şu an kızımın mastır egitimi icin samsundayız

etacarina dedi ki...

kubilay bey ben kızım icin sizden yardım istiyorum kızım cok kilolu ve psikolojisi cokbozuk ne kadar diyetisyene gittigse bir sonuc alamadık size nasıl ulaşacagımı bilemiyorum bize yardım ederseniz cok ama coksevinecegim biz ankarada oturuyoruz ama şu an kızımın mastır egitimi icin samsundayız

Adsız dedi ki...

Way cool! Some eхtremely ѵalid pointѕ!
I appreciatе you writing this artiсle and also thе rest οf the webѕite is also very good.



Also visit my sitе; SEOPressor V5

Bu Konuları Okudunuz mu ?